Film & foto Koncept & kampanj Print Webb & e-handel

Silentia

Silentia tillverkar skärmsystem för sjukvården. Deras patenterade skärmväggar ger avskildhet för patienter samtidigt som de är hygieniska, flexibla, lätta att montera och lätta att flytta. Silentia ville förtydliga skärmsystems unika produktfördelar till sina återförsäljare och kunder globalt. Och de ville ge dem ett bra och effektivt säljstödsmaterial om varför Silentias skärmsystem är en av marknadens bästa när återförsäljaren i sin tur möter slutkunden.

Silentia_logo

Så här gjorde vi

Kampanjen ”Take it easy” startade där Silentia träffar många av sina kunder och återförsäljare – på mässor. Där delades det ut flygblad som berättar om skärmsystemens produktfördelar. Bladet hade två QR-koder som ledde till en specifik undersida på Silentias webbsida där hen kunde se en kort film som med live action och motion graphics förklarade på intressant och pedagogiskt sätt produktfördelarna. Filmen låg även på startsidan. En bannerkampanj i Google Display Network  togs fram för den engelska marknaden. Kampanjen görs till Silentias samtliga marknader som är ca 35 länder.

 

Förslag 2

Kontakta oss